Мы используем куки, чтoбы сделать наш сайт удобнее и прииятнее в использовании. Куки, используемые на наших сайтах, не используются для слежки за личными данными. Их цель — улучшение пользовательского опыта. Используя наш веб-сайт, вы соглашаетесь на использование куков. Вы можете управлять куками, хранящимися на вашем устройстве, или полностью выключить их с помощью настроек браузера.

OK
IXR: Innovation Expanding Retail
1077XV, The Netherlands, Amsterdam, WTC H Tower (24th floor) Zuidplein 196
Mobile
Self-Scanning

a self-scanning system for smartphones

The mobile self-scanning solution allows buyers to scan products in a store using a convenient mobile app. They can pay for their purchases right in the app or use one of the self-checkout terminals
Benefits for retailers
The solution works great for customers who like to purchase many things at once
Customers immediately see the final amount of the check on the screen, can pack goods on the trading floor, do not stand in lines and have the opportunity to pay almost instantly. The implementation of the solution in the store does not take much time and allows you to optimize the cost of equipment.
INCREASE IN-STORE THROUGHPUT RATE AND REDUCTION OF CHECKOUT LINES
Up to 30 %
INCREASE IN SHOPPING CARTS PAID FOR IN THE MOBILE APP
Up to 10 %
INCREASE IN AVERAGE RECEIPT SIZE FOR CARTS PAID FOR IN THE APP
Up to 35 %
REDUCTION OF CHECKOUT EQUIPMENT COSTS
Up to 30 %

Решение предоставляет покупателю удобный и интуитивно понятный интерфейс, оптимизированный специально для совершения покупок в торговом зале с помощью смартфона.

benefits
benefits for customers
01
The ability to make purchases using a personal smartphone
02
Less time spent in lines
03
Safer shopping amid the COVID-19 pandemic
benefits for retailers
01
Targeted offers
02
Reduced checkout equipment and payroll costs
03
Fast integration process
04
Optimized equipment costs
how it works
The system requires minimal equipment spending, as all actions are performed by buyers using their own mobile phones.
Download the app and scan the QR code with the store ID
Scan item
Add to cart
Pay in the mobile app or at a self-checkout terminal
communications

Система предоставляет прямой и постоянный канал коммуникации с клиентом

Интеграция с системами лояльности позволяет направлять клиенту персонализированные предложения, собирать, изучать и учитывать покупательские предпочтения и особенности поведения.

integration

Приложение протестировано в различных торговых сетях и построено на типовом решении, что позволяет сократить сроки внедрения и стоимость

The solution supports iOS and Android operating systems. The interface easily adapts to the customers brand.
clients can use their brand look and colors.
integration

Вместе с кассой самообслуживания решение создает внутри магазина экосистему для потребителей с разными типами покупок, повышая NPS магазина и показатели бизнеса